NO EN Logg inn

International Perspectives on the Teaching and Learning of Mathematical Modelling

Grunnleggende informasjon

Internasjonal tittel:

International Perspectives on the Teaching and Learning of Mathematical Modelling

p-ISSN:

2211-4920         Periode: [2011 .. ]

e-ISSN:

2211-4939         Periode: [ .. ]

Språk:

Engelsk

Utgiverland:

Nederland

URL:

http://www.springer.com/series/10093

Forlag:

Springer

ITAR-kode:

1023049

NPI Fagfelt:

Matematikk

Minimumskriterier

✅ Vitenskapelig redaksjon
✅ Fagfellevurdert
✅ Internasjonal forfatterkrets
✅ Godkjent ISSN

Åpen tilgang

❌ Ikke indeksert i DOAJ - Sjekket 0 dager siden
❌ Ikke indeksert av Sherpa Romeo - Sjekket 0 dager siden
❌ Ingen kjent publiseringsavtale
Plan S: Journal Checker Tool [+]

Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2024 1
2023 1
2022 1 0.0 0.0
2021 1 6.5 7.7577
2020 1 2.0 2.812
2019 1 0.0 0.0
2018 1 0.0 0.0
2017 1 2.5 2.9192
2016 1 0.0 0.0
2015 1 0.0 0.0
2014 1 0.0 0.0
2013 1 1.0 1.0
Offentliggjøres i mai året etter

Kommentarer

Kommentarer som gjelder oppdatering av informasjon, er kun synlig for deg og saksbehandler. Kommentarer som gjelder faglige innspill og nivå, blir offentlige.

Logg inn for å kommentere

Direktoratet for høgare utdanning og kompetanse
Postboks 1093, 5809 Bergen
Tlf: 55 30 38 00
E-post: post@hkdir.no



Personvern

Tilgjengelighetserklæring

Informasjonskapsler

Innhold på denne siden er lisensiert under Norsk lisens for offentlige data (NLOD) Norsk lisens for offentlige data (NLOD) og Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)).

https://kanalregister.hkdir.no tilbyr informasjonskapsler for å lære mer om sine brukere. Jeg samtykker Nei takk