Tilbake til Kanalregister


Language Teaching

Grunnleggende informasjon

Internasjonal tittel:

Language Teaching

p-ISSN:

0261-4448         Periode: [1982 .. ]

e-ISSN:

1475-3049         Periode: [ .. ]

Språk:

Engelsk

Utgiverland:

Storbritannia

URL:

http://journals.cambridge.org/action/displayJo[..]

Forlag:

Cambridge University Press

ITAR-kode:

5069

NPI Fagfelt:

Engelsk

Minimumskriterier

✅ Vitenskapelig redaksjon
✅ Fagfellevurdert
✅ Internasjonal forfatterkrets
✅ Godkjent ISSN

Åpen tilgang

❌ Ikke indeksert i DOAJ - Sjekket 7 dager siden
 Inkludert i en publiseringsavtale:
Konsortieavtale Gyldig til 31.12.2027
Cambridge University Press
32 Institusjoner i avtalen: Vis [+]
Barne-, ungdoms og familiedirektoratet
Chr. Michelsen Institute
Handelshøyskolen BI
Havforskningsinstituttet
Helse Bergen HF - Haukeland universitetssykehus
Helse Stavanger HF - Stavanger universitetssjukehus
Høgskulen på Vestlandet
Institutt for samfunnsforskning
Nofima
NORCE Norwegian Research Centre AS
Nord Universitet
Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet
Norsk institutt for bioøkonomi
Norsk Polarinstitutt
Oslo universitetssykehus HF
OsloMet - Storbyuniversitetet
PRIO - Institutt for fredsforskning
SINTEF AS
SINTEF Energi AS
SINTEF Manufacturing
SINTEF Narvik
SINTEF Ocean
St. Olavs Hospital HF
UiT Norges arktiske universitet
Universitetet i Agder
Universitetet i Bergen
Universitetet i Oslo
Universitetet i Stavanger
Universitetet i Sørøst-Norge
Universitetssenteret på Svalbard
Universitetssykehuset Nord-Norge HF
VID vitenskapelige høgskole
Les mer om denne avtalen på openscience.no
Plan S: Journal Checker Tool [+]

Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2026 2
2025 2
2024 2 0.6667 4.5033
2023 2 0.0 0.0
2022 2 0.0 0.0
2021 2 0.0 0.0
2020 2 0.0 0.0
2019 2 0.0 0.0
2018 2 0.5 2.7577
2017 2 0.0 0.0
2016 2 0.0 0.0
2015 2 0.0 0.0
2014 2 0.0 0.0
2013 2 0.0 0.0
2012 1 0.0 0.0
2011 1 0.0 0.0
2010 1 0.0 0.0
2009 1 0.0 0.0
2008 1 0.0 0.0
2007 1 0.0 0.0
2006 1 0.0 0.0
2005 1 0.0 0.0
2004 1 0.0 0.0
Offentliggjøres i mai året etter

Kommentarer