Self-Study of Teaching and Teacher Education Practices
Grunnleggende informasjon
Internasjonal tittel: |
Self-Study of Teaching and Teacher Education Practices |
p-ISSN: |
1875-3620 Periode: [2005 .. ] |
Språk: |
Engelsk |
Utgiverland: |
Nederland |
URL: |
http://www.springer.com/series/7072 |
Forlag: |
Springer |
ITAR-kode: |
1021405 |
NPI Fagfelt: |
Pedagogikk og utdanning |
Minimumskriterier
✅ Vitenskapelig redaksjon |
✅ Fagfellevurdert |
✅ Internasjonal forfatterkrets |
❌ Uregistrert om bekreftet ISSN |
Åpen tilgang
Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng
Vedtak: Tidsskriftet ble fjernet fra listen over godkjente kanaler etter en større gjennomgang av kanaler som ikke var brukt av norske forskere siste fem år, samtidig som de ikke var til stede i sentrale internasjonale indekser. Les mer her: https://kanalregister.hkdir.no/aktuelt/det-nasjonale-publiseringsutvalget-rydder-blant-ubrukte-publiseringskanaler
År | Nivå | Forfatterandeler | Publiseringspoeng |
---|---|---|---|
2025 | 0 |
|
|
2024 | 0 | 0.0 | 0.0 |
2023 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2022 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2021 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2020 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2019 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2018 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2017 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2016 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2015 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2014 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2013 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2012 | 1 | 0.0 | 0.0 |