Tilbake til Kanalregister


Teacher Education, Learning Innovation and Accountability

Grunnleggende informasjon

Internasjonal tittel:

Teacher Education, Learning Innovation and Accountability

p-ISSN:

2524-5562         Periode: [2018 .. ]

e-ISSN:

2524-5570         Periode: [2018 .. ]

Språk:

Engelsk

Utgiverland:

Singapore

URL:

https://www.springer.com/series/15485

Forlag:

Springer

ITAR-kode:

1030608

NPI Fagfelt:

Pedagogikk og utdanning

Minimumskriterier

✅ Vitenskapelig redaksjon
✅ Fagfellevurdert
✅ Nasjonal forfatterkrets
✅ Godkjent ISSN

Åpen tilgang

❌ Ikke indeksert i DOAJ - Sjekket 6 dager siden
❌ Ikke indeksert av Sherpa Romeo - Sjekket 0 dager siden
❌ Ingen kjent publiseringsavtale
Plan S: Journal Checker Tool [+]

Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2025 1
2024 1 0.3333 0.7506
2023 1 0.0 0.0
2022 1 0.0 0.0
2021 1 0.0 0.0
2020 0 0.0 0.0
2019 0 0.0 0.0
Offentliggjøres i mai året etter

Kommentarer