Tilbake til Kanalregister


Creativity Theory and Action in Education

Grunnleggende informasjon

Internasjonal tittel:

Creativity Theory and Action in Education

p-ISSN:

2509-5781         Periode: [2016 .. ]

e-ISSN:

2509-579X         Periode: [2016 .. ]

Språk:

Engelsk

Utgiverland:

Sveits

URL:

https://www.springer.com/series/13904

Forlag:

Springer

NPI Fagfelt:

Pedagogikk og utdanning

Minimumskriterier

✅ Vitenskapelig redaksjon
✅ Fagfellevurdert
✅ Internasjonal forfatterkrets
❌ Tildelt ISSN, mangler bekreftelse

Åpen tilgang

❌ Ikke indeksert i DOAJ - Sjekket 6 dager siden
❌ Ikke indeksert av Sherpa Romeo - Sjekket 0 dager siden
❌ Ingen kjent publiseringsavtale
Plan S: Journal Checker Tool [+]

Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng

Vedtak: Ikke godkjent pga. ISSN har status "provisional" i ISSN-registeret. I henhold til kriteriene for nivå 1, må minst et ISSN ha statusen "confirmed".

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2025 0
2024 0 0.0 0.0
2023 0 0.0 0.0
Offentliggjøres i mai året etter

Kommentarer