NO EN Logg inn

Electronic Journal of e-Learning

Grunnleggende informasjon

Internasjonal tittel:

Electronic Journal of e-Learning

e-ISSN:

1479-4403         Periode: [2003 .. ]

Språk:

Engelsk

Utgiverland:

Storbritannia

URL:

https://academic-publishing.org/index.php/ejel[..]

Forlag:

Academic Conferences Limited

ITAR-kode:

3658

NPI Fagfelt:

Pedagogikk og utdanning

Kriterier

✅ Vitenskapelig redaksjon
✅ Fagfellevurdert
✅ Nasjonal eller internasjonal forfatterkrets
✅ Bekreftet ISSN

Åpen tilgang

❌ Ikke indeksert i DOAJ - Sjekket 0 dager siden
❌ Ingen kjent publiseringsavtale
Plan S: Journal Checker Tool [+]

Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng

Nivå X vedtak: Tidsskriftet settes ned til null etter å ha rådført med komiteen for pedagogikk og utdanning, da det ikke har kommet inn kommentarer den tiden tidsskriftet har vært på nivå X.

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2023 0
2022 1
2021 1 1.0 1.4142
2020 1 1.5 1.9192
2019 1 0.0 0.0
2018 1 0.0 0.0
2017 1 1.0 1.0
2016 1 0.5 0.9192
2015 1 0.6667 1.5011
2014 1 1.0 1.0
2013 1 0.0 0.0
2012 1 0.0 0.0
2011 1 0.0 0.0
2010 1 1.0 1.0
2009 1 0.0 0.0
2008 1 0.0 0.0
2007 1 0.0 0.0
2006 1 0.0 0.0
2005 1 0.0 0.0
2004 1 0.833 0.833
Offentliggjøres i mai året etter

Kommentarer

Kommentarer som gjelder oppdatering av informasjon, er kun synlig for deg og saksbehandler. Kommentarer som gjelder faglige innspill og nivå, blir offentlige.

Logg inn for å kommentere

Direktoratet for høgare utdanning og kompetanse
Postboks 1093, 5809 Bergen
Tlf: 55 30 38 00
E-post: post@hkdir.no



Personvern

Informasjonskapsler

Register over vitenskapelige publiseringskanaler innhenter opplysninger fra andre informasjonskilder og registre for å berike informasjonen. Vi ønsker å holde registeret oppdatert med så riktige data som mulig, men vi frasier oss alt ansvar dersom man finner at oppgitte informasjonen fra andre kilder er feil eller utdatert.

https://kanalregister.hkdir.no tilbyr informasjonskapsler for å lære mer om sine brukere. Jeg samtykker Nei takk
Kanalregisteret jobber med å forbedre sine tjenester. Vil du hjelpe oss ved å svare på fem korte spørsmål?       Ja! Jeg vil hjelpe       Senere       Nei takk