NO EN Logg inn

Higher Education Pedagogies

Grunnleggende informasjon

Internasjonal tittel:

Higher Education Pedagogies

e-ISSN:

2375-2696         Periode: [2015 .. ]

Språk:

Engelsk

Utgiverland:

Storbritannia

URL:

http://www.tandfonline.com/toc/rhep20/current

Forgjengere:

Innovations in Teaching and Learning in Information and Computer Sciences (ITALICS)
Bioscience Education
Engineering Education

Forlag:

Taylor & Francis

ITAR-kode:

1027620

NPI Fagfelt:

Pedagogikk og utdanning

Minimumskriterier

✅ Vitenskapelig redaksjon
✅ Fagfellevurdert
✅ Nasjonal forfatterkrets
✅ Godkjent ISSN

Åpen tilgang

❌ Ikke indeksert i DOAJ - Sjekket 0 dager siden
❌ Ikke indeksert av Sherpa Romeo - Sjekket 0 dager siden
❌ Ingen kjent publiseringsavtale
Plan S: Journal Checker Tool [+]

Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2024 1
2023 1
2022 0 0.0 0.0
2021 0 0.0 0.0
2020 0 0.0 0.0
2019 0 0.0 0.0
2018 0 0.0 0.0
2017 0 0.0 0.0
2016 0 0.0 0.0
Offentliggjøres i mai året etter

Kommentarer

Kommentarer som gjelder oppdatering av informasjon, er kun synlig for deg og saksbehandler. Kommentarer som gjelder faglige innspill og nivå, blir offentlige.

Logg inn for å kommentere
Jeg ber om at tidsskriftet vurderes på nytt, nå som forfatterkretsen er kjent. Tidsskriftet oppfyller slik jeg ser det alle krav for å bli godkjent.
Hei,

For ny vurdering, må tidsskriftet meldes inn via forslagsskjemaet. Vi mottar det da på listen over tidsskrift som skal vurderes for nivå 1.

Mvh.
Lena-Cecilie Linge

Direktoratet for høgare utdanning og kompetanse
Postboks 1093, 5809 Bergen
Tlf: 55 30 38 00
E-post: post@hkdir.no



Personvern

Tilgjengelighetserklæring

Informasjonskapsler

Innhold på denne siden er lisensiert under Norsk lisens for offentlige data (NLOD) Norsk lisens for offentlige data (NLOD) og Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)).

https://kanalregister.hkdir.no tilbyr informasjonskapsler for å lære mer om sine brukere. Jeg samtykker Nei takk