NO EN Logg inn

Research and Practice in Technology Enhanced Learning (RPTL)

Grunnleggende informasjon

Internasjonal tittel:

Research and Practice in Technology Enhanced Learning (RPTL)

p-ISSN:

1793-2068         Periode: [2006 .. ]

e-ISSN:

1793-7078         Periode: [2006 .. ]

Språk:

Engelsk

Utgiverland:

Singapore

URL:

http://ejournals.worldscientific.com.sg/rptel/[..]

Forlag:

World Scientific

ITAR-kode:

1006667

NPI Fagfelt:

Pedagogikk og utdanning

Minimumskriterier

✅ Vitenskapelig redaksjon
✅ Fagfellevurdert
✅ Internasjonal forfatterkrets
✅ Godkjent ISSN

Åpen tilgang

❌ Ingen kjent publiseringsavtale
Plan S: Journal Checker Tool [+]

Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2024 1
2023 1
2022 1 0.0 0.0
2021 1 1.25 2.016
2020 1 0.6667 1.0614
2019 1 1.0 1.366
2018 1 1.0 1.0
2017 1 0.0 0.0
2016 1 0.6667 1.0614
2015 1 0.0 0.0
2014 1 0.0 0.0
2013 1 0.0 0.0
2012 1 0.0 0.0
2011 1 0.2 0.2
2010 1 1.5 1.5
2009 1 0.66 0.66
2008 1 0.0 0.0
2007 1 1.0 1.0
Offentliggjøres i mai året etter

Kommentarer

Kommentarer som gjelder oppdatering av informasjon, er kun synlig for deg og saksbehandler. Kommentarer som gjelder faglige innspill og nivå, blir offentlige.

Logg inn for å kommentere

Direktoratet for høgare utdanning og kompetanse
Postboks 1093, 5809 Bergen
Tlf: 55 30 38 00
E-post: post@hkdir.no



Personvern

Tilgjengelighetserklæring

Informasjonskapsler

Innhold på denne siden er lisensiert under Norsk lisens for offentlige data (NLOD) Norsk lisens for offentlige data (NLOD) og Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)).

https://kanalregister.hkdir.no tilbyr informasjonskapsler for å lære mer om sine brukere. Jeg samtykker Nei takk