Proceedings of IEEE International Conference on Teaching, Assessment, and Learning for Engineering (TALE)
Grunnleggende informasjon
Internasjonal tittel: |
Proceedings of IEEE International Conference on Teaching, Assessment, and Learning for Engineering (TALE) |
p-ISSN: |
2374-0191 Periode: [2012 .. ] |
e-ISSN: |
2470-6698 Periode: [2012 .. ] |
Språk: |
Engelsk |
Utgiverland: |
USA |
URL: |
https://ieeexplore.ieee.org/xpl/conhome.jsp?pu[..] |
Forlag: |
IEEE (Institute of Electrical and Electronics Engineers) |
ITAR-kode: |
1030137 |
NPI Fagfelt: |
Tverrfaglig teknologi |
Minimumskriterier
✅ Vitenskapelig redaksjon |
✅ Fagfellevurdert |
✅ Internasjonal forfatterkrets |
✅ Godkjent ISSN |
Åpen tilgang
Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng
År | Nivå | Forfatterandeler | Publiseringspoeng |
---|---|---|---|
2024 | 1 | ||
2023 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2022 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2021 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2020 | 1 | 0.3333 | 0.7506 |
2019 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2018 | 1 | 3.75 | 4.9631 |
Offentliggjøres i mai året etter |
Kommentarer
Kommentarer som gjelder oppdatering av informasjon, er kun synlig for deg og saksbehandler. Kommentarer som gjelder faglige innspill og nivå, blir offentlige.
Logg inn for å kommentere