Creativity Theory and Action in Education
Grunnleggende informasjon
Internasjonal tittel: |
Creativity Theory and Action in Education |
p-ISSN: |
2509-5781 Periode: [2016 .. ] |
e-ISSN: |
2509-579X Periode: [2016 .. ] |
Språk: |
Engelsk |
Utgiverland: |
Sveits |
URL: |
https://www.springer.com/series/13904 |
Forlag: |
Springer |
NPI Fagfelt: |
Pedagogikk og utdanning |
Minimumskriterier
✅ Vitenskapelig redaksjon |
✅ Fagfellevurdert |
✅ Internasjonal forfatterkrets |
❌ Tildelt ISSN, mangler bekreftelse |
Åpen tilgang
Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng
Vedtak: 24.01.24: Ikke godkjent pga. ISSN har status "provisional" i ISSN-registeret. I henhold til kriteriene for nivå 1, må minst et ISSN ha statusen "confirmed".
År | Nivå | Forfatterandeler | Publiseringspoeng |
---|---|---|---|
2024 | 0 | ||
2023 | 0 | ||
Offentliggjøres i mai året etter |
Kommentarer
Kommentarer som gjelder oppdatering av informasjon, er kun synlig for deg og saksbehandler. Kommentarer som gjelder faglige innspill og nivå, blir offentlige.
Logg inn for å kommentere