Research and Practice in Technology Enhanced Learning (RPTL)
Grunnleggende informasjon
Internasjonal tittel: |
Research and Practice in Technology Enhanced Learning (RPTL) |
p-ISSN: |
1793-2068 Periode: [2006 .. ] |
e-ISSN: |
1793-7078 Periode: [2006 .. ] |
Språk: |
Engelsk |
Utgiverland: |
Singapore |
URL: |
http://ejournals.worldscientific.com.sg/rptel/[..] |
Forlag: |
World Scientific |
ITAR-kode: |
1006667 |
NPI Fagfelt: |
Pedagogikk og utdanning |
Minimumskriterier
✅ Vitenskapelig redaksjon |
✅ Fagfellevurdert |
✅ Internasjonal forfatterkrets |
✅ Godkjent ISSN |
Åpen tilgang
Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng
År | Nivå | Forfatterandeler | Publiseringspoeng |
---|---|---|---|
2024 | 1 | ||
2023 | 1 | ||
2022 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2021 | 1 | 1.25 | 2.016 |
2020 | 1 | 0.6667 | 1.0614 |
2019 | 1 | 1.0 | 1.366 |
2018 | 1 | 1.0 | 1.0 |
2017 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2016 | 1 | 0.6667 | 1.0614 |
2015 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2014 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2013 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2012 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2011 | 1 | 0.2 | 0.2 |
2010 | 1 | 1.5 | 1.5 |
2009 | 1 | 0.66 | 0.66 |
2008 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2007 | 1 | 1.0 | 1.0 |
Offentliggjøres i mai året etter |
Kommentarer
Kommentarer som gjelder oppdatering av informasjon, er kun synlig for deg og saksbehandler. Kommentarer som gjelder faglige innspill og nivå, blir offentlige.
Logg inn for å kommentere