NO EN Logg inn

Teacher Education, Learning Innovation and Accountability

Grunnleggende informasjon

Internasjonal tittel:

Teacher Education, Learning Innovation and Accountability

p-ISSN:

2524-5562         Periode: [2018 .. ]

e-ISSN:

2524-5570         Periode: [2018 .. ]

Språk:

Engelsk

Utgiverland:

Singapore

URL:

https://www.springer.com/series/15485

Forlag:

Springer

ITAR-kode:

1030608

NPI Fagfelt:

Pedagogikk og utdanning

Minimumskriterier

✅ Vitenskapelig redaksjon
✅ Fagfellevurdert
✅ Nasjonal forfatterkrets
✅ Godkjent ISSN

Åpen tilgang

❌ Ikke indeksert i DOAJ - Sjekket 1 dag siden
❌ Ikke indeksert av Sherpa Romeo - Sjekket 25 dager siden
❌ Ingen kjent publiseringsavtale
Plan S: Journal Checker Tool [+]

Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng

År Nivå Forfatterandeler Publiseringspoeng
2024 1
2023 1 0.0 0.0
2022 1 0.0 0.0
2021 1 0.0 0.0
2020 0 0.0 0.0
2019 0 0.0 0.0
Offentliggjøres i mai året etter

Kommentarer

Kommentarer som gjelder oppdatering av informasjon, er kun synlig for deg og saksbehandler. Kommentarer som gjelder faglige innspill og nivå, blir offentlige.

Logg inn for å kommentere

Direktoratet for høgare utdanning og kompetanse
Postboks 1093, 5809 Bergen
Tlf: 55 30 38 00
E-post: post@hkdir.no



Personvern

Tilgjengelighetserklæring

Informasjonskapsler

Innhold på denne siden er lisensiert under Norsk lisens for offentlige data (NLOD) Norsk lisens for offentlige data (NLOD) og Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0) Creative Commons Attribution 4.0 International (CC BY 4.0)).

https://kanalregister.hkdir.no tilbyr informasjonskapsler for å lære mer om sine brukere. Jeg samtykker Nei takk