Teacher Education, Learning Innovation and Accountability
Grunnleggende informasjon
Internasjonal tittel: |
Teacher Education, Learning Innovation and Accountability |
p-ISSN: |
2524-5562 Periode: [2018 .. ] |
e-ISSN: |
2524-5570 Periode: [2018 .. ] |
Språk: |
Engelsk |
Utgiverland: |
Singapore |
URL: |
https://www.springer.com/series/15485 |
Forlag: |
Springer |
ITAR-kode: |
1030608 |
NPI Fagfelt: |
Pedagogikk og utdanning |
Minimumskriterier
✅ Vitenskapelig redaksjon |
✅ Fagfellevurdert |
✅ Nasjonal forfatterkrets |
✅ Godkjent ISSN |
Åpen tilgang
Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng
År | Nivå | Forfatterandeler | Publiseringspoeng |
---|---|---|---|
2024 | 1 | ||
2023 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2022 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2021 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2020 | 0 | 0.0 | 0.0 |
2019 | 0 | 0.0 | 0.0 |
Offentliggjøres i mai året etter |
Kommentarer
Kommentarer som gjelder oppdatering av informasjon, er kun synlig for deg og saksbehandler. Kommentarer som gjelder faglige innspill og nivå, blir offentlige.
Logg inn for å kommentere