Contemporary Philosophies and Theories in Education
Grunnleggende informasjon
Internasjonal tittel: |
Contemporary Philosophies and Theories in Education |
p-ISSN: |
2214-9759 Periode: [2012 .. ] |
e-ISSN: |
2214-9767 Periode: [2012 .. ] |
Språk: |
Engelsk |
Utgiverland: |
Nederland |
URL: |
https://link.springer.com/bookseries/8638 |
Forlag: |
Springer |
ITAR-kode: |
1030936 |
NPI Fagfelt: |
Pedagogikk og utdanning |
Minimumskriterier
✅ Vitenskapelig redaksjon |
✅ Fagfellevurdert |
✅ Internasjonal forfatterkrets |
✅ Godkjent ISSN |
Åpen tilgang
Nivåplasseringer og UH-sektorens publiseringspoeng
År | Nivå | Forfatterandeler | Publiseringspoeng |
---|---|---|---|
2024 | 1 | ||
2023 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2022 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2021 | 1 | 0.0 | 0.0 |
2020 | 1 | 6.0 | 6.0 |
2019 | 1 | 1.0 | 5.0 |
Offentliggjøres i mai året etter |
Kommentarer
Kommentarer som gjelder oppdatering av informasjon, er kun synlig for deg og saksbehandler. Kommentarer som gjelder faglige innspill og nivå, blir offentlige.
Logg inn for å kommentere